.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار از برخی دستگاه های اجرایی،
تحقق مصوبات سفر اول و دوم میثاق استانداری با مدیران
صدا وسیما به نام برنج فریدونکنار برنج هندی را تبلیغ می کند/ تحقق مصوبات سفر اول و دوم میثاق استانداری با مدیران مازندران است/ مدیران گردشگری، غله ، راه و ترابری و برخی فرمانداری ها برای حل مشکلات بیشتر تلاش کنند ...
تحقق مصوبات سفر اول و دوم میثاق استانداری با مدیران

استاندار مازندران گفت: باید از تمام ظرفیت های IT استان نهایت استفاده را کرد.

به گزارش شمال نیوز ، سید علی اکبر طاهایی استاندارمازندران در اولین جلسه شورای اداری استان گفت: با ایجاد زیرساخت و بسترهای مناسب الکترونیکی باید از تمام ظرفیت های IT استان استفاده کرد.

وی افزود: اتوماسیون اداری را باید به روز کرد چرا که درکاهش هزینه ها تاثیرگذار است.

طاهایی اظهار با اشاره به اینکه مدیران دولت احمدی نژاد نباید بی معرفت باشند اظهار داشت: تحقق مصوبات سفر اول و دوم میثاق استانداری با مدیران است.

وی با بیان اینکه مدیران مازندرانی اشتهار به ولایت دارند خاطرنشان کرد: مدیران همکاران خود را از دستگاه اجرایی مربوط به خود انتخاب کنند.

طاهایی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد صدا وسیما گفت: متاسفانه صدا وسیما به نام برنج فریدونکنار ، برنج هندی را تبلیغ می کند.

استاندار مازندران از روسای سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، راه و ترابری ، سازمان غله مازندران و برخی فرمانداری ها خواست بطور جدی نسبت به کاستی ها و مشکلات مردم در حوزه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه با دولت رابطه حقوقی ندارم تصریح کرد: اکثر سفرهای دولت در پایان هفته انجام می شود که نشان دهنده این است که دولت احمدی نژاد از وقت خانواده خود برای خدمت به کشور می گذرند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز دراین جلسه با بیان اینکه نگاه نمایندگان مجلس یک نگاه حمایتی است گفت: مجلس از بعد قانونگذاری فربه شده است ولی از بعد نظارتی هنوز کاستی هایی وجود دارد.

سیدعلی ادیانی با اشاره به اینکه در مجمع نمایندگان مازندران امضا دست گردان نداریم خاطرنشان کرد: مدیران فقط برای گرفتن مسئولیت به دنبال نمایندگان نیایند.

وی اظهار داشت: شما مدیران دولت هستید و با جدیت باید پیگیر برنامه های دولت باشید چرا که مدیران دولت های قبلی پایبند به برنامه بودند.

وی از مدیران مازندران خواست در راستای هماهنگی و تعامل و طراوت کارشناسی ارتباط خود را با مدیران کشوری بیشتر کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.